torsdag, juli 17

Glimt fra en sommer







6 kommentarer:

kariamelie sa...

det er nesten så jeg begynner å nynne på postgirobyggets "idyll" til ære for sommerbildene dine ;)

jeg vil dessuten slå et slag for dagens morsomste ordbekreftelse for å få legge inn en kommentar: "yrkgukka". Mon tro om den funker på scrabble.

Anonym sa...

Fine bilder. Det så så ferieaktig og harmonisk ut. Flott å se at også hundens eier er velkommern inn.. :-) Det er ikke bare bare å være hundeeier i dag..

Anonym sa...

Fin sommer:) Ku-bildet ga meg Holga-følelsen. Jeg liker det.

frikke sa...

frøken aberlour:
hahaha... yrkgukka. Yrkgukka var et morsomt ord å si. Lurer på om jeg skal snike inn dette ordet som et eller annet i en tilfeldig festsamtale denne sommeren :D Etterhvert funker det sikkert på scrabble også.

ulme: Takk, takk! Ja, synes det er fint å vite at det er plass for alle i fjellheimen :)

metern: hehe... ikke Holga-kamera, men kun tatt med mobilen og litt fargejustering :)

Anonym sa...

Ahhh... Da går jeg ut i fra at din sommer har vært alldeles fortreffelig så langt :D

frikke sa...

stjernesøkeren: Ja, de tre ukene jeg hadde uten å gjøre "noenting" var deilige! Men akk, så fort det gikk. Håper du hadde en fin sommer også!