tirsdag, oktober 14

Når en ikke strekker til



Litt sånn som han her føler jeg meg for tiden. Jeg føler jeg ikke strekker helt til. Jobben tar veldig mye tid, og spesielt siden jeg akkurat nå har to stillinger, en ny og en gammel, så sier det sitt og det blir mange sene kvelder på kontoret. Spesielt når man får nye prosjekter i hendene uten helt å ane hva som har skjedd, hva skal skje - og vi snakker i beløpsorden et par milliarder. Da blir jeg litt smånervøs, og tenker at jeg må roe meg litt ned her på siden i stedet.
Puh.

2 kommentarer:

kariamelie sa...

Ikke tenk på verdiene som er i omløp, tenk heller i små iterative prosjektfaser. Delmål er fint. Da blir det mer mentalt (og fysisk) overkommelig :)

hilsen frøken vandrende observerende kaffekopp i seminar-verden i Trondheim..

Anonym sa...

Det går nok bra! Ting har en tendens til å løse seg for flink piker vettu ;)