tirsdag, februar 10

Merkelig

....... hvordan humøret endres ved å høre forskjellig musikk.
Da jeg satt på bussen i dag, kom plutselig denne på P3 [Alesha Dixon - The Boy Does Nothing ] Det frådet irritasjon, sinne og surhet av meg -altså jeg takler ikke denne låta i det hele tatt.
Resultat: jeg ble irritert og tok resolutt ut øreproppene.

Da jeg tok de på meg igjen etter 10 min, så falt mine ører på denne [Chairlift - Bruises] Og det er kanskje den låta jeg har mest hang på for tiden. Catchy snatchy.
Resultat: Jeg begynte å smile, drømme om sommeren, glede meg til jobbdagen, glede meg over livet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh! For en kul låt jeg ikke har fått med meg tidligere.
(Og ja, jeg mener den siste naturligvis;))

Anonym sa...

Åh... *hviske* jeg digger den låta... *krype under pulten og gjemme seg*

frikke sa...

frøken skavlan: Ja, ikke sant? Har fått den helt på hjernen :)

stjernesøkeren: Smaken er som baken, sa kjerringa - og det har hun rett i. Jeg er glad ikke alle liker det samme. Kom deg frem fra gjemmestedet! :D