tirsdag, april 28

Natt i sør

Jeg er i Kristiansand i forbindelse med et møte med jobben. Det er merkelig stille i denne byen nå. Jeg undres om det skyldes at de forbereder seg på sommerens inntog. Til og med byens russ listet seg stille i gatene. Nesten som at byens innbyggere leker stilleleken. Jeg tok tog til Kristiansand. De andre fra jobben tok fly. Det tok sånn ca like lang tid. Jeg sier ikke mer.

På hotellrommet mitt er det en låst dør. Bak døren hører jeg lyder. Det er en mann som snorker. Jeg hører det veldig godt. Jeg antar at det er et annet hotellrom, men kan aldri være helt sikker. Jeg tror kanskje jeg har glemt tannbørsten min. Søren. Det var jo det jeg skulle huske på.

3 kommentarer:

etaktuarliv sa...

Ofte kan man få tannbørste i resepsjonen hvis man spør. Man får en sånn dvask engangstannbørste, men det er bedre enn ingenting.

ulme sa...

Her bor jeg! :-) Ser nesten den kirka hjemmefra... :-) Håper byen og folkene her var snille med deg.

frikke sa...

etaktuarliv: hm. Det tenkte jeg ikke på. Det endte med at jeg smurte tennene med tannkrem og så skylte jeg vann rundt og rundt i munnen. Fungerte greit for en natt.

ulme: Oi! så fin by du bor i! Alle var snille med meg. Vi synte sdet var litt vanskelig å finne et sted å spise, men endte på Slakter Sørensen. Der var det veldig god mat. Skjønte at de var rimelig nyoppstartet?