onsdag, juli 1

Kald skulder

Neida, jeg har ikke fått avbestilt avisen, og jeg har ikke fått ringt legen. MEN - jeg har fått ordnet meg tur til Lofoten, og jeg har fått hengt opp tre bilder jeg rammet inn for snart et år siden, og som jeg til nå ikke har klart å få opp på veggen. Jeg er i siget. Kontoret mitt viser 37 grader, og jeg er uproduktiv som få. Det hjelper å se på bildet ovenfor som er fra Tyrifjorden. Der tilbragte jeg hele forrige uke. Liggende på brygga, liggende i vannet og liggende i skyggen. Herrlig. I morgen skal jeg på Oslo Live, og i dag skal jeg hjelpe søster (min tidligere samboer og deleier av leilighet) med å flytte inn i hennes nye kåk (som vel og merke kun er rett rundt hjørnet fra der jeg bor). Greit å ha tøffelavstand når det skulle trenges.

Nå tenker jeg kjølige tanker og ønsker å få en kald skulder fra hvem som helst.

Ingen kommentarer: