onsdag, september 30

Frekke Frikke gikk bananas

...nesten bokstavelig talt på Body Shop. Jammen meg har de ikke relansert de gode og gamle. Jeg fikk nostalgisjokk, og hamstret med meg det ene og det andre. Banansjampo og balsam, Fussy Peach og Cucumber water. Og prisene er nostalgiske også - visstnok på 1991-nivå, eller no'sånn. Jeg husker fortsatt kilingen i magen da vi på klassetur i Oslo endelig kunne få kjøpt ting og tang fra Body Shop. Det var det helt store med å dra til Oslo. Jeg husker også at jeg på den tiden leste boken til Anita Roddick, hun som startet The Body Shop en gang på 70-tallet. jeg leste til øyet ble stort å vått. Merkevaren har mistet noe av glansen etter at L'Oreal kjøpte de opp her for noen år siden - men nostalgien rundt lukt og minner er ikke borte.

Ingen kommentarer: