onsdag, oktober 7

Mur

Det er ikke akkurat massiv bloggposting fra min side for tiden. Det bunner vel noe i at jeg ikke orker å sitte foran pc'en når jeg først kommer meg hjem fra jobb. At jeg heller vil drive med helt andre ting som gir livsverdier i en helt annen grad. Vel, jeg sier ikke jeg skal slutte med dette her altså, men bare forklarer hvorfor det har blitt som det har blitt :)

Legger ved et bilde fra den kinesiske mur da jeg var der i begynnelsen av september. Å være på muren en kald regnværsdag var helt greit, siden vi nesten fikk deler av muren for oss selv.

1 kommentar:

Stjernesøkeren sa...

*hoste hoste* det er vel en grunn til at enkelte av oss ikke har klokkeslett på bloggpostene - for da hadde nok sjefen oppdaget at det meste av blogging foregår fra jobb ;)

fullt forståelig årsak sånn forøvrig :)