mandag, januar 11

Nytt år og sånn

Yey!
Klarte å legge ut en post før det hadde gått en måned siden sist. Overraskende. Overrasket ble jeg også her en natt da jeg ruslet hjem fra Torshov. For hva fant jeg ikke midt i Torshovdalen? Nei, ikke en hundrelapp eller søstern i fylla, men derimot en dobbelt skiløype! Etter 23 kalde grader har det aldri vært så trygt å gå gjennom Torshovdalen. Alle voldtektsmenn har mest sannsynlig dratt til syden. Det var dog en liten fare for å bli kjørt over av sinnsyk skiløper med insomnia, men det gikk likevel bra.

3 kommentarer:

Ragna sa...

Hehe, Torshovdalen er et fint sted, er faktisk ganske mye der. Det er bare 5 minutter fra der jeg bor. Deilig sted med en bok og et pledd om sommeren og med rattkjelke om vinteren :-)

SV: Alltid artig å lese om steder man har vokst opp synes jeg. Kanskje jeg burde begynne å skrive litt mer om Torshov, for de som evt har trått sine barnesko der?

søs sa...

Søstern i fylla du liksom. What are the odds.

frikke sa...

Ragna:
Torshovdalen er stor og fin! Og ja til mer blogging om Torshov :)

Søs: spør du meg, så spør jeg deg.