søndag, juli 25

God søndag!

Med Chet Baker i spilleren, og dagfersk (syltynn) avis, er jeg klar for frokost a'la frk. Damli Åberge (selv om hun spiser det som kveldsmat, da...). Bildet er dog noe regissert, du ser nemlig ikke havregrøten med et halvt kilo smør og sukker på bildet, for det tror jeg ikke Tone ville ha likt.

Etter jeg har blit klok på dagens nyheter, skal jeg lage mer kaffe - og så -sukk - jobbe. Heldigvis slo ikke værgudene til i dag, så jeg kan surre her inne i leiligheten uten dårlig samvittighet.

2 kommentarer:

kariamelie sa...

Nå er jeg såpass i ammetåka at jeg lurer på om det faktisk er søndag i dag, men så har jeg kommet til at det er jo torsdag, så da er jeg nok på etterskudd i forhold til denne blogposten.. Never the less; god uke og kommende helg/juli/sommer.. Frokosten - grøt inkludert - virket som en sikker vinner for froKOSt; det eneste av dagens måltider med kos inkludert. :-D

frikke sa...

du har så rett! Frokost er kos! Men hva med Lunkosj? Mikosddag? Og Kvelkosdmat? For øvrig er jeg langt sløvere enn deg til å respondere på nettet. Tør ikke tenke på hvordan jeg blir med ammetåke en vakker dag!