mandag, januar 17

åh, så flink til å smøre seg!

Jeg gir opp solkrem. Vi blir bare ikke venner.

4 kommentarer:

Stjernesøkeren sa...

*fnis*

Eh, jeg mener selvsagt: Stakkars! Gjør det vondt? :(

Frøken Funky Farm sa...

Haha, unnskyld, men det kom en liten spontan latter, håper det ikke gjør vondt. Det er sånn ryggen min pleier å se ut, "for der blir jeg aldri brent" tenker jeg hvert år og bare klatter lit på der jeg kommer til... Bedre lykke neste gang, kan ikke gi opp solkrem vet du. :)

Søs sa...

Haha!

frikke sa...

stjernesøkeren og frøken farmer: hehe, ikke noe å synes synd på- Jeg hadde fnist godt selv! Gjorde ikke sååååå vondt, døyvet smerten med en sterk caipirinha :) ohhh... samba, rio and the girl from ipanema, nanaanana.....
Men skal ikke gi opp solkrem, altså.

søs: den som ler sist, ler best....