tirsdag, juni 30

I wish


Jeg håper det er varmen, og ikke noe annet som gjør at jeg er så vederstyggelig sløv og tiltaksløs for tiden. Dvs. jeg føler jeg har vært det det siste året. Jeg får ikke gjort noe av det jeg har tenkt til og burde gjort. Jeg har hatt plan om å vaske og rydde leiligheten i mange måneder. Men hver gang jeg får noe fritid, så gjør jeg noe helt annet, og stikker fra byen i en fei. I dag er målet mitt å få avbestilt avisene mine til ferien. Jeg skulle også (etter å ha utsatt i halvannet år) ringt legen for noen resepter til ditt og datt. Men nå prøver jeg å finne den mest behagelige og miljøvennlige reiseruten til Lofoten - og ikke minst rimeligste. Det er en vanskelig kombinasjon. Men jeg tar den utfordringen.

Ps. Bildet er fra Bois de Boulogne utenfor Paris, hvor vi var i slutten av mai.

Ingen kommentarer: