lørdag, mars 13

Et slags postkort hjem

Samme bilde som sist, men på en annen tid av døgnet. Etter en hektisk uke med møter fra morgen til kveld, tok jeg et par fridager her nede mens mine kollegaer satte seg på flyet hjem. Og de gangene solar plexus holder seg i ro, så er det bare paradis og ren lykke. Merker det er kjipt å ikke dele dette med noen, men da blir dere det nærmeste her. Varmen er ca 36 på dagen og 28 på kvelden. Luftfuktigheten kan ganges med tre. Sol har det vært alle dagene.
Jeg har fått tatt mye bilder, men ikke alt for mange heller - føler ikke det er byen jeg bør gå rundt med en prangende speilrefleks bak gatehjørnene. Da er det greit å ha en mobil som tar ålreite bilder. Ser behovet for et lite, kvalitetskamera som ser ut som om det kommer i Donald-bladet.
I morgen kveld drar jeg hjem, og kommer til Norge ca et døgn etter det.
ps. Jeg har handlet havaianas som om Norge har badetemperaturer hele året.

Ingen kommentarer: