torsdag, juli 22

ja så men

...og der satt jeg igjen.
På kontoret.
Ute skinner sola og stemningen på avdelingen er spesiell siden jeg er eneste person til stede.
Akk. Akk.
Nå prøver jeg å få jobbdagene til å ligne på feriedager. Dvs. få de til å ligne på kjedelige feriedager, dersom det er noe som heter det. Tanken er at jeg tusler inn kl 10.30 og drikker kaffe og leser avisene leeeenge. Så leser jeg epost og tenker at de som sender meg epost helt sikkert ikke forventer svar prompte, kanskje ikke i det hele tatt - eller i allefall ikke før "ferien"nærmer seg sin slutt, dvs i slutten av august kanskje. Kontoret ser bombet ut med saksmapper over alt. I går kjøpte jeg en blomst for å pynte opp elendigheten. Nå ser det mer ut som kontoret til crazy tante Rakel. Fint for meg.
Bidlet er fra Trænafestivalen, selv om det ikke er åpenbart at det kommer derfra, da. Det kommer flere bilder etterhvert, altså. Det er også en av "ferieplanene" mine her ved kontorpulten.

Ingen kommentarer: