mandag, november 19

Frikkes frekke ungdom #3


Jeg fortsetter Frikke 16's spennende ungdomsliv. Denne dagen bestemmer jeg meg for aldri å drikke. De som kjenner meg vet jo godt hvordan det gikk.


Fredag 8. september 1995

I dag leverte jeg stilen min. Den er bare altfor dårlig, men jeg blir skuffet hvis jeg får 3. I dag fikk jeg informasjon fra Sosialtistisk Ungdom (SU). Far var jo helt på tuppa og syntes vel det var fælt. Men det driter jeg i. Det var jo bare informasjon, og jeg har ikke tenkt å melde meg inn selv om det bare koster 30 kr. I morgen er det loppemarked på kulturhuset ved CC. Jeg håper jeg får dratt. Men jeg vet ikke når bussen går. Så på en to timers partilederdebatt på NRK i dag. Nå er klokka 00.00. Det er kjedelig på skolen. Vin er dritvondt. Jeg drakk to slurker i dag og jeg fikk nesten vondt i magan. Jeg kommer aldri til å bli noen dranker. Jeg kommer alltid til å være alene. Ingen gutt vil vel være sammen med en som meg. Jeg drømte forresten om Øystein i natt. Det var godt å se han igjen. Neste uke kommer til å bli et helvete. Jeg orker ikke gjøre engelskstilen min.

Ingen kommentarer: