tirsdag, desember 4

Ting enkelte kanskje ikke visste om meg

En mer kategorisk utlevering av Frikke 28 er nå på sin plass. For at de som kjenner meg, kan bli bedre kjent med meg - og for at de som ikke kjenner meg, kan få en anelse.


  • Jeg er ganske observant og som oftest har jeg bra fotografisk hukommelse.


  • Jeg er nysgjerrig, men prøver å holde det innenfor kontrollerte former.


  • Jeg tar helst ikke heis sammen med ukjente, da løper jeg heller trappene (men i dag var det en søt gutt i heisen, så dette kan jo selvsagt variere)


  • Jeg har en stor fascinasjon for lukter og de stemningene samt minnene disse luktene gir meg. Dette har resultert i en noe overdreven parfymesamling.


  • Entusiasmen min for gamle hus er enorm. Og jeg har stor respekt for de som restaurerer disse med et historisk blikk og holder dens sjel i live. Hvis et gammelt hus har mistet denne, er det i mine øyne fortapt.


  • De to grønnsakene jeg ikke klarer meg uten, er tomat og løk. Disse inngår i omtrent alt jeg lager av mat.


  • For første gang i mitt liv skal jeg gi bursdagsgave til søsteren min i morgen. Noen synes kanskje det er rart, men vi har liksom aldri gitt bursdagsgaver til hverandre. Bare julegaver.


  • Jeg er et nattmenneske. Liker å ha fritid, og legger meg sjelden før 01.00 om natten. Heldigvis trenger jeg ikke være på jobb igjen før 09.00.


  • Jeg har fortsatt et liten drøm om å holde en egen separat fotoutstilling. Ser ingen grunn til å ikke holde denne drømmen i hevd :)




Ingen kommentarer: