fredag, september 19

Solen speiler seg i Plaza

Tatt fra utsiktspunktet ved Ola Narr.

5 kommentarer:

kariamelie sa...

Hvor er Ola Narr?? Er det toppen av Carl Berner-haugen?

frikke sa...

Ja? Trodde det var denne parken nedenfor Carl Berner mot Tøyen. På venstresiden nedover?

kariamelie sa...

Ja, jeg aner ikke. Jeg bodde på Sinsenterrasse en gang og i fra leilighten min derfra så så jeg ca så i lende en slik utsikt.. men så kom jeg på i sted at det er jo en haug lenger ned også.. Jeg har hatt et prosjekt med å finne toppen av Carl Berner-haugen nemlig, men aldri kommet så langt før at jeg faktisk har fått hoppet av banen på carl berner og lett etter den..

frikke sa...

hehe - liten verden. Jeg bor i Schouterrassen :)

kariamelie sa...

jøss, der har jeg flere venner som bor. liten verden da, ja :) Jeg bor på Linderud nå. Litt nærmere skog og mark.