lørdag, september 6

Tagg, tagg, så blir du en sagg

Det tok sin tid - men jeg skal holde det jeg lover :)
Sorgenfri tagget meg på denne her for godt for halvannen måned siden.

Altså dette er plottet:

“Lag en liste over fem sanger du hører på, som du liker akkurat nå. Uansett sjanger, det må bare være musikk du liker akkurat nå. Utfordre 5 nye på det samme.”

Ok - akkurat nå.....

1. Band of Horses - No ones gonna love you - utrolig vakker kjærlighetslåt.
3. Fleet Foxes - White Winter Hymnal -Takk til Frk. Aberlour, så fikk jeg med meg disse på Øya - og vært småforelsket siden.
2. DumDum Boys - En vill en - Mine kjære favoritter som jeg aldri blir kvitt. Har hatt denne ringelyden på mobilen i kanskje alt for lang tid.
4. Yeasayer - 2080 - Enda en Øya-låt jeg har fått en hang-up på. Heeeerlig! :)
5. R. E. M. - What's the Frequency, Kenneth - Fordi den bare er mye av min tenåringsperiode og fordi jeg var på konsert denne uka.


Når det gjelder hvem som skal bli tagget, så lar jeg det i kjedelighetens lys legges ut til alle og enhver som er her inne.

2 kommentarer:

kariamelie sa...

Vi liker den samme musikken! :D

Jeg skal gi deg noen nye tips, du har helt sikkert hørt noe av det før, men:

Interpol - Pioneer to the falls
FC Kahuna - Hayling
Kashmir - In the sand
Grand Archives - Torn Blue Foam Coach
Anna Ternheim - No subtle man

Anbefalt forholdsvis nytt album:
Nina Kinert - Pets & Friends

frikke sa...

Ohh! Supert :) Mange der jeg ikke har hørt - TUSEN TAKK!