onsdag, februar 23

i dag


  • ...er jeg grusomt trøtt selv om jeg har sovet mye og lenge de siste ukene.

  • ....har jeg litt dårlig samvittighet for at jeg droppet den lenge, planlagte skituren i går og heller lagde tomatsuppe og flesk og pannekaker, og deretter så på Pacific og House på tv. (kan også være årsaken til trøttheten min ovenfor)

  • ....har jeg null arbeids- eller tiltakslyst. Kan ha noe med at det har vært veldig rolig på jobb de siste ukene. Ergo - jeg blir helt utrolig giddaslaus. (kan også ha noe med middagsinntaket mitt i går å gjøre)

  • ...er det en uke til jobben skal på 3-dagers seminar/julebord på Norefjell. Hurra for julebord i mars!

  • ....har jeg tatt på meg en genser som jeg kjøpte i 1999, og som var ypperste ONLY-mote på den tiden. Jeg ville prøve noe "nytt" fra skapet - og ergo lav motefaktor på meg i dag. (hm - bruker jeg ordet "ergo" mye?)

  • ....snør det lett i Oslo. Solen glimter av og til mellom skylaget. VM åpner i kveld. Jeg er spent på om byen snus på hodet. Til orientering har jeg har ingen VM-billetter.


  • ... er den første dagen i resten av mitt liv!

Bildet er fra et sted litt sør for Atlanterhavsveien, tatt sommeren 2010.

Ingen kommentarer: