torsdag, august 6

I disse valg og Lofoten-tider....



5 kommentarer:

Anonym sa...

ååh. fjell og fjord og måser og naust gir meg alltid skikkelig heimlengsel.

Ragna sa...

Lofoten er et utrolig nydelig sted og når jeg ser bilder får jeg bare lyst til å reise opp igjen med en eneste gang! Fine bilder :-)

frikke sa...

vaarloek: Åhh.. må ha vært flott å vokse opp med noe slik rundt seg. Skjønner hjemmelengselen din da...

ragna: Takk, takk! Ja, jeg har også lyst til å ta returen med en gang. Mulig det blir i høst allerede. Været viser seg nok fra en annen side, men det er jo det som er sjarmerende.

kariamelie sa...

Flotte bilder!! =) Jeg er treig til å kommentere her, men outlooken min har sluttet å sende rss-feed med blogposter av en eller annen grunn. Skippertak ser ut til å være min stil i sommer.

frikke sa...

aberlour: Skippertak is my middle name. Vet allerede nå at jeg må sitte sønadg kveld med masse jobb fordi jeg ikke står på 100% nå i dag....