fredag, oktober 24

Nå er'e helga


"Nå er`e helga, snart er jeg drita full -raver rundt med spritflaska og gjemmer at jeg er et null. Leser aldri bøker, og se på TV er jeg lei -jeg liker Zappa, men Zappa liker sikkert ikke meg"

"Vi snakker ekte kjærlighet. Vi snakker Lørdagspizza. Vi snakker om total avhengighet. Jeg sløser ikke tia for tia. Middagen i hånden før jeg får knipsa. Nå er det weekend, uka, helga for Lørdiosa Grandisspizza."

"Treffer i hodet så du må sy, helt propell som et småflyer du gangster? Se om du overlever en helg i en småby. Ekke hypp på å slå de, men må vi så må videt er våres skyld at rappen i Norge låter så corny"

Altså, jeg lette etter en sang. En sang som begynner slik.. "Nå errrr'eeeee hæææællljaaaaa......." Men så fant jeg bare dette på nettet. De som vil, kan jo prøve å gjette hvilke sanger tekstene kommer fra. Jeg bobler litt over akkurat nå.

Uka har vært et langt slit, men nå er alt bra. Det meste er bra nå. Helga blir i Oslo, og jeg skal ha det gøy! Ingen planer, men det er slik jeg liker'e!

4 kommentarer:

kariamelie sa...

den første er i fra "Livet er for kjipt", den andre er pizzareklame, den tredje .. hm.. den har jeg ingen aning om uten å måtte google-jukse ;)

Anonym sa...

Som aberlour... Hmm, hva ER den 3. tro?

frikke sa...

aberlour og ulme: Riktig på de to første, ja! Men den siste er visstnok en låt av DirtyOppland :)

kariamelie sa...

DirtyOppland, faktisk.. hippetihoppere i fra Lillehammer? Har hørt om dem en gang ;)