mandag, desember 1

100 g gravlaks


Stjernesøkeren har tagget meg:

Reglene:1. Du må linke til den bloggen som tagget deg2. Lag en liste med seks (u)interessante ting om deg selv3. Tagg fem andre blogger, la dem vite det ved å kommentere på deres blogg.
  • Jeg er en sucker for gravlaks. Det er titt og ofte mitt middagsvalg. Inkludert i dag. 100 g gravlaks, nystekt landbrød og sennepssaus. Nam nam nam.
  • Jeg liker bare fargerikt, barnslig, søtt og surt godteri. Lakris og salmiakk er ikke min greie.
  • Hvis jeg må vente mer enn 10 min på bussen, trikken eller banen, så blir jeg sint og sur og kan stønne høylytt over hvor treigt alt er.
  • Jeg skal antageligvis ha 2 uker juleferie, samt arrangere nyttårsaften for vennene mine hjemme på gården. Det tror jeg blir hyggelig!
  • Jeg er et B-menneske uten like. Jobber best om natten, sover best om morgenen.
  • Jeg har ingen julekalender, men i dag kjøpte jeg meg 3 svibler og Øya-pass for 2009, så det får være spenning nok frem til jul :)

Så var det å tagge andre bloggere. Her sliter jeg litt. Hmm.. Det er ikke mange innom her, og jeg er ikke veldig aktiv selv heller. Jeg prøver meg på etaktuarliv og frøken aberlour + de som måtte føle for det. Feel free, folkens:)

3 kommentarer:

kariamelie sa...

se her ja! jeg svinser tilbake og lager en liste og fortsetter stafetten. :)

Anonym sa...

Oheee, da burde du besøkt oss til jul :D Øystein fisket en gedigen laks i høst, og den skal graves nå!

etaktuarliv sa...

Jeg har svart på taggen nå. Dog har jeg ikke tigget andre om tagger.