torsdag, juli 30

På hell

Jeg er halvveis tilbake på jobb. En rask titt på jobbmailen min i ferien førte til små samvittighetskvaler. Været gjorde også sitt, pluss at alle jeg kjenner er på ferie. I morgen tar jeg meg en siste feriedag, og på mandag er det full pupp igjen. Det som er fint med å komme på jobb når alle tror du er på ferie, er at jeg kan jobbe i ro og mak. Ingen ringer - for alle tror jeg ikke er tilstede på kontoret. Fraværsassistenten min sier fortsatt til alle som sender meg e-post at jeg ikke er tilbake før etter helga. Det føles godt å være litt frempå for en gangs skyld. Sommeren har vært bra! Backpacking rundt i Norge er noe jeg vil anbefale. Og da spesielt Nord-Norge. Jeg rakk også å bli 30 i sommer. Sukk. Det var ikke så stort som jeg trodde.
Bildet er fra oppkjørselen opp til gården. Prestekrageallé har vi.

Ingen kommentarer: