mandag, august 17

One weekend down, several to go...

Min Øya-rapportering gikk heller i vasken. Men jeg er enige med dere andre bloggere der ute som har vært flinkere enn meg til å rapportere. Lily Allen var absolutt ikke dårlig som mange anmeldere vil ha det til, bassisten i Hello Saferide kunne få meg til å ønske at jeg var lesbisk, Madness ga meg Blues Brothers-feeling, the Baddies var kule og konstant regn en hel dag samtidig som jeg er sliten og fyllesjuk er ingen god kombinasjon. Derfor droppet jeg lørdagen. Jeg burde skamme meg, men jeg gjør egentlig ikke det.

Resten av helga gikk til å henge med kjente og kjære. Vært på visning på Tøyen, og håper Magnus flytter østover snart. Fra det gourmetiske hjørnet bød helgen på curryretten fra Som Tam på Torshov, og den stekte ueren på Kampen Bistro. Begge anbefales.

Ingen kommentarer: