torsdag, juni 12

Jeg er...

Ansvarlig
Bedagelig
Cirka tidsnok
Drømmende
Entusiastisk
Frimodig
Glad i vennene mine
Hesteeier (var)
Impulsiv
Jævlig lei av alt maset om høy bensinpris
Kilen
Langt fra et koneemne
Moderat rar
Nostalgisk
Oppstemt
Privat
Q-melkboikotter fordi bestevenn jobber i Tine
Rotehode
Snill
Til tider naiv
Utmarkselskende
Vernaktivist
Wernersdatter
X-ordfan
Yatsy-taper
Zen
Ærgjerrig når jeg vil
Øldrikkende
Ålefobisk

Jeg er tagget av Randi på denne. Leste for sent at det skulle være kun enkle ord, og skulle kun være adjektiv. Nå har jeg da laget denne litt mer frimodige varianten, og har egentlig ikke tid og mulighet til å endre nå. Så da håper jeg randi godkjenner min versjon, så får de jeg tagger kanskje holde seg litt mer i skinnet. Jeg prøver meg på Stjernesøkeren og Frøken Aberlour.

3 kommentarer:

Anonym sa...

absolutt godkjent!!
Det er fritt frem for verb og adjektiv og hva man vil for meg ;-)

Anonym sa...

Å shit! Euhm... La meg tenke litt :D

frikke sa...

No worries! Du skal få hele sommeren og mere til :)