torsdag, juni 12

Overraskelser

Når man trodde livet ikke kunne bli mer rutine og forutsigbart, så dukker det plutselig opp en mulighet som gjør at en del snus på hodet, og hodet tenker helt nytt. Noe skjer på jobben, jeg kan ikke si så veldig mye om det, men arbeidsdagen min vil nok bli forandret i løpet av sommeren. Spennende!

Derfor er også aktiviteten her på siden litt laber for tiden. Ikke bare av naturlige årsaker som sløvhet, sol og utepils, men litt mer "hvor vil jeg videre".

I kveld er det Foo Fighters for frøkna i Frognerbadet.

Foto: SCANPIX

Gud, den mannen er kjekk. *fniiiiis*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hva er vel bedre enn Foo Fighters, utepils og forhåpentligvis sol i skråningen ved frognerbadet? Jeg gleder meg:D

frikke sa...

meter'n: Hei du! Nei, du har så rett. Ingenting er bedre enn det. Kos deg! :D

kariamelie sa...

gud, jeg er så grassalt misunnelig.