fredag, februar 12

Frikke17 - 26. nov 1996

Oioi..... herreminhatt. Jeg blir flau.

Tirsdag 26. november 1996

Det var virkelig vanskelig å konsentrere seg på mattetentamen, som forøvrig gikk ræva. Det var tanken på ham som gjorde at jeg i det hele tatt fullførte. Jeg klarer ikke tenke på noe annet enn Christoffer. Jeg blir mer og mer forelska. Jeg tenker og grubler. Tenker han på meg? Siv syntes det var "morsomt" det med meg og Christoffer. Hmm? Mystisk. Det å vite at den du er glad i også er glad i deg, det må være en utrolig følelse.... Men det er kanskje bare noe jeg innbiller meg.... at han liker meg? Hvem vet? Angrer på at jeg har sagt det til Maria. Hun sa en gang at "Christoffer var jo egentlig grei, men at han hadde blitt så rånete". Men det var han som hadde fått Maria til å like Cypress Hill. Jeg merker jeg liker romantiske sanger mye bedre nå enn før. Grunnen er nok enkel, tanken på visse personlige romantiske opplevelser. Tungene våre lekte sammen.... alt var bare himmelsk! Fant foreldrene hans i telefonkatalogen nå. På fredag hadde forresten Petter kjøpt en six pack til meg. Fy faen, han ble vel kjempefrustrert da han så meg og Christoffer drive på. Men kanskje han var glad for å slippe å være med ei sånn skrulle som meg. Jeg har ikke lest noe på tysken ennå. Tentamen er i morgen og kl er kvart på åtte. Kl 23.30 skal jeg se på "Direkte Lykke". En ting jeg tenkte som kunne vært verre ang. det at jeg ikke ga Christoffer tlf.nummeret mitt, kunne være at han ikke ringte! Nå har jeg liksom en unnskyldning. (Pause). Jeg har fortsatt ikke lest tysk, klokka er ti på ett om natta. Kanskje litt seint? God natt og sov godt, Prepple og Christoffer.... En fæl og hektisk dag venter meg i morgen.

Ingen kommentarer: