tirsdag, oktober 16

Drømmer

Har en del drømmer. Synes det er greit å få disse skrevet ned, da jeg som mange andre glemmer disse fort.

I går natt hadde jeg mareritt om en fyrstikkmann - dvs kroppen hans var så tynn at det så ut som om beina og armene var laget av nettopp dette. Dette vesenet hadde selvfølgelig til hensikt å tilintetgjøre meg. Ble stengt inne i et lite, mørkt rom - og kjente han pustet meg i nakken. Etter å krakilsk finne ut at ingen av kroppsfunksjonene mine funket - altså at jeg ikke kunne røre meg av flekken, våknet jeg med et gisp.
Herregud, så klisjè.

I natt var vi på hyttetur, jeg og mine venner. Magnus ble så full at han gikk i søvne over et trappegelender og brakk beinet rett av. Han var så bedøvd av alkoholen at han satt og lo og slo restene av foten i gulvet. Det knaste. Det var ekkelt. Og jeg forstår ikke hvorfor jeg drømte som jeg gjorde.




Ingen kommentarer: