torsdag, desember 13

Lucia uten følelsen

Legger ved et bilde fra Kampen i sensommersol som et slags bevis for hvor lite jeg følte at det var Lucia i dag. Jeg har sittet overtid til langt på kveld, og etter den siste timen jeg rakk på Oslo City før de stengte for natten, sto jeg bare igjen med en strikkejakke til meg selv og ingen gaver til de jeg faktisk skulle kjøpe til. Klassisk.

Jeg er en deadline-person, og for meg (les: meg, ikke fornuften) så jobber jeg mest og best rett før man skal levere. Jeg skal levere kl 17.00 på julaften, derfor er det tidspunktet min absolutte frist. Kjenner jeg meg selv rett, utsetter jeg selve innkjøpene til siste mulige handledag. Aner ikke hvorfor, men når jeg går i butikker nå, så føles det på en merkelig måte for tidlig å kjøpe gavene...

Ingen kommentarer: