tirsdag, august 19

Feriebilder

Noen bilder fra helga i Göteborg
Min kjære er glad og fornøyd.
Blue, almost suede, shoesVeien til himmelen

Friluftskyrkan i Slottsskogen
Hotellet

Universeum. Artig og interessant.
Cognac til kveldsbadet. Helt greit. Fin seilbåt.
Himmelsk mat på Sjöboden. Anbefales. Dette er hällefisk, eller kveite som vi velger å kalle den.
Her skulle jeg egentlig ta bilde av den flotte baksten som var i dette bakeriet, men i stedet ble det av servitrisen i stedet. Jaja.
Haga sett fra Skansen.

8 kommentarer:

Ane sa...

Nydelige bilder=)

Frøken Makeløs sa...

Åh, fine bilder! Jeg vil også til Gøteborg!

Anonym sa...

Du har alltid så fine bilder! Bearbeider du dem før du legger dem ut? Det er noe eget ved lyset du fanger :)

frikke sa...

Fioljenta: Hei! - og tusen takk!

frøken makeløs: :D Ja, Göteborg var en passe stor, passe avslappende, passe deilig by :)

stjernesøkeren: Tusen takk! kremt, ja en del av de er nok bearbeidet. som oftest kjører jeg opp kontrasten på bildene. Juks, eller ikke - det blir jo det samme som å stå i mørkerommet og leke seg der også (gjorde det ett år på folkehøyskole -> stortrivdes!)

Anonym sa...

Så pent lys det er i bildene! Göteborg er jo bare en tur med toget fra Oslo, det der så fristende ut :D

kariamelie sa...

høh... og jeg som bare kom meg til Fredrikstad sist jeg skulle til Göteborg... Jeg skjønner jo nå at det var passe teit og at det må gjøres et nytt forsøk! Flotte bilder, frøken :)

frikke sa...

virrvarr: Tusen takk! Ja, Göteborg var både nære, og ikke spesielt dyrt med toget heller. Denne gangen var det arbeid på skinnene, så vi måtte ta buss fra Oxenred og videre inn til Göteborg. Men det gikk smertefritt.

frøken aberlour: Takker og bukker! Ja, nå er du bare et tastetrykk på NSB.no unna :)

kariamelie sa...

jepp :D men nå er jeg nett hjemme fra fjellet og har bare knappe to uker igjen før jeg drar med meg snippsekken og passet igjen, så Göteborg får vente. Det noteres i margen at det må besøkes på en godværsdag i alle fall. :)