mandag, august 25

Rapport

Da jeg overvar Øyafestivalen i år, tenkte jeg at jeg skulle huske, samt notere ned morsomme sitater eller ting som skjedde. Dette hadde jeg selvfølgelig helt glemt, inntil jeg rotet rundt på mobilen min her om dagen og så et par linjer jeg hadde lagret inn i en av Øyanattens mulm og mørke.

Følgene to sitater var tydeligvis noe jeg bet merke i . Konteksten her husker jeg ikke, og jeg synes jo det var litt smått å bare komme opp med to sitater, men ser vel på det som et sunnhetstegn at jeg faktisk var der for musikken i stedet.

Well, it goes like this:

"Dette er absoulutt IKKE en allværsjakke! ... det er en anorakk."

"Jeg respekterte at du var forelsket i en annen. Jeg lover deg."

3 kommentarer:

kariamelie sa...

haha! :D fantastiske øya-quotes.

Gretten sa...

Slike notater er hakket bedre enn de meldingene der man skriver og sikter inne telefonen med ett øye (eller pulemeldinger som jeg liker på kalle det)sånn litt for sent om natten. Gjerne etter at man har rundet av på 33 :-)

frikke sa...

aberlour: Takk! :) Kanskje det skal bli en tradisjon?

gretten: Hei, og velkommen tilbake! Ja, dette var et annet alternativ av mobilfikling enn pulemeldinger med trykkleifer og skjult desperasjon.