tirsdag, august 26

Hm... raskest å gå?

Jeg skal på fjelltur om et par helger, og skal på egen måte transportere meg fra jobbseminar på Røros til hyttetur ved Femunden. I den forbindelse har jeg sjekket ut uttallige måter å komme meg dit på ved hjelp av buss og tog, men det ser ut til at bussene i Engerdal ikke går i helger. My luck.

Uansett testet jeg ut muligheten for å komme meg fra Røros til Trysil. En tur som vanligvis tar 2 1/5 time. Et eller annet sted må jo logikken til ØSterdalsekspressen ha feilet stort. Men jeg har forsåvidt aldri vært i Haugesund.... så kanskje?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ah, genialt! Men en smuuuule tungvint.(Og jeg var nettopp i Haugesund, veldig fint der!;))

Trafikanten ville sende meg fra torshov til nydalen (ti min med buss) via rakkestad og mysen. At jeg hadde kommet på jobb ved dagens slutt var bare en liten hake....

Gretten sa...

Pytt pytt sier nå jeg. En busstur på 34 timer er ikke å forakte. Trenger du en reiespartner?

kariamelie sa...

Vive la leiebil! =)