torsdag, august 7

Øyaschmøya

Umiskjennelige Mr. Nick Cave.
Ahh... fantastisk.

5 kommentarer:

Anonym sa...

jeg. dør. av. misunnelse.

Tenke at jeg er stuck på jobben gjennom hele øya. Krise!

kariamelie sa...

Det var fantastisk. Heia Grinderman! =) Og flott bilde tatt med hva som sikkert er et mobilkamera?!

frikke sa...

metern: Uff - høres ille ut. Du bor ikke i Oslo? Men det er jo over nå. Men hva med neste år? (JA!)

fr.ab: hehe.. jada. mobilkamera it is. Alltid med meg. Speilrefleks er ikke alltid like anvendelig.

Anonym sa...

Joda, jeg gjør det. Det er nesten det verste av alt. Bilett hadde jeg óg, bare ikke fri på jobben...

Men neste år har det (nesten) førsteprioritet!

etaktuarliv sa...

Jeg så konserten på Sentrum Scene i 1994, der han var fantastisk energisk. Blixa, derimot, sto bare og surmulte hele tida.

Etter det tenkte jeg at det var best å ikke gå på flere av konsertene hans, for å ikke ødelegge de gode minnene fra denne konserten ...