fredag, mars 14

... and then I'm off.....

Foto: privat, Vangsåsen

Jeg skal ha fri hele påsken. Jeg skal gå på ski i Trollheimen og jeg skal gå på ski på Hedmarksvidda. Jeg skal også løse Dagens Næringslivs store påskekryssord slik at jeg kanskje kan vinne en kasse med rødvin. For det blir helt klart rødvin i påsken - og det blir familie.

Kan ikke huske sist jeg hadde så mange feriedager på rad. Men så føler jeg at påsken er et kraftig skille. Etter påske, da er det jo nesten sommer. Jeg er ikke klar for sommer. Jeg vil ha god tid til å glede meg til sommer og jeg vil ha god til til å planlegge evt ting jeg skal gjøre til sommeren. Dessuten er jeg veldig glad i våren, og jeg vil ha mange dager som jeg kan nyte den på også.

Jeg snører min sekk - jeg spenner snart mine ski.
Oh hei... her bobler det over!

Uansett, - ønsker alle som stikker innom her en riktig god påske!

4 kommentarer:

Anonym sa...

God tur, kose deg massemassemasse, og frykt ei - det er nok av drittværsdager mellom nå og sommern som kan brukes til sommerforberedelser ;)

Anonym sa...

God Påske! skal bli godt med ei uke fri ja :)

Anonym sa...

Goood påske til deg også!

frikke sa...

oi - takker alle sammen!
Hyggelig med slike ønsker :)

...dog er litt sen med å se kommentarene!

Håper dere hadde en noenlunde brukbar påske, selv!