onsdag, mars 5

Frikke16 continues...

Her er blant annet beviset på at Frikke16 også hadde skidag i 1. klasse på videregående, altså jeg må korrigere noe av det jeg nevnte i forrige post vedrørende skidag. Av en merkelig grunn var det ikke snakk om gutter denne dagen i mitt liv for 12 år siden, men karakterer som er bedre en 4+ blir fortsatt omhyggelig notert. Ungdomsteateret som Frikke16 er medlem av, har nettopp funnet et teaterstykke de skal sette opp.

Tirsdag 5. mars 1996
Var på kino og så "Waterworld" med Cecilie og Inga.

Onsdag 6. mars 1996
Jeg skulle egentlig ha skrevet mer i går, men jeg sovnet. "Waterworld" var en typisk amerikansk, usannsynlig, dårlig og tvilsom film. I dag i midttimen gikk jeg og Cecilie til byen. Jeg møtte Eline. Nå må jeg begynne å puggge replikker til i morgen. I morgen skal vi ha skidag og jeg skal på fottur i åsa. Yeah! I går fikk jeg igjen tysk-verb-prøva mi og jeg fikk 6. Yeah! Den beste i klassa, tror jeg. I går natt døde bikkja til Anne Kjersti. Stakkars Anne Kjersti. Tror ikke hun har vært på skolen på to dager. Hun har det sikkert fælt. Herregud, det er akkurat som om Ruggen skulle dø. Da ville livet mitt rast sammen. Gud vet hva jeg skulle gjort da. Eline var ganske overlegen da jeg så henne i dag.

2 kommentarer:

Betty Boom sa...

Artig med gamle notater, hva. Tenk når bloggene våre blir så "gamle" hihi

frikke sa...

ja, du sier noe der... Problemet er vel at i fremtiden er "notatene" i bloggene tilgjengelig elektronisk for alle, mens en dagbok i bokform oftest kun er etterlatt og tilgjengelig for familien ;)