mandag, mars 31

Helga mi (til nytte for meg selv)

Siden dette også fungerer som en slags dagbok for meg selv for å vite i ettertid hva jeg har drevet med, så kommer en liten oppramsing her:

Fredag: Impulsvennemiddag hos Astrid. Ut på Mono etterpå. Artig og festlig! Brukte penger jeg ikke har. Nachspiel et sted ikke så langt unna meg, hos Rebecca. Hjemme kl 05.32.

Lørdag: Lå i sofaen hele dagen i pysjbuksa. Leste avis og spiste mat. Det regnet ute (tror jeg). Erik vartet meg opp. Fikk litt dårlig samvittighet for det. Det fortjente jeg nemlig ikke. Fylla er min egen skyld.



Søndag: Erik 32 år. Kom sent opp grunnet sommertid. Stor oppvask. Frokost med quiz. Besøk på Oslo Bymuseum. Cafèbesøk på Majorstua med bl.a. ostekake. Så "No country for old men" på Colosseum. Veldig bra. Hadde tenkt å spise på Raymonds Mat og Vinhus etterpå, men der var det mørkt som natten. Dro i stedet i pøsende regnvær ned til Aker Brygge og MS Louise eller noe i den dur. Spiste akevittmarinert laks og indrefilet av dådyr. Delte en flaske vin. Nam nam.


På kafe












Vi var fornøyd, Bill var fornøyd. "Thank you for a wonderful meal..."

2 kommentarer:

Anonym sa...

For en flott helg!
Jeg så forresten "No Country for Old Men" på Colosseum selv på søndag. Guttene jeg gikk med mente den var elendig, men det er bare fordi gutter er enkle ;)

frikke sa...

Hehe… vittig. Min bedre halvdel kunne knapt stoppe å snakke om filmen etterpå. Men kanskje var dette en av de øyeblikkene han ikke er enkel ;)