mandag, februar 18

Kjære Aftenposten

Jeg har sett meg nå kraftig lei på reklame som blir lagt på døra mi nesten hver ettermiddag. Om morgenen kan jeg til nød godkjenne det så lenge det er innstikk i avisa mi, men å få lassevis med uønsket og unødvendig reklame slengt på døra i løpet av dagen, ser jeg på som mildt sagt provoserende.

Jeg har navnelapp på døra og jeg har reservert meg mot uønsket reklame. Jeg ser derfor ingen grunn til at jeg skal måtte ta i mot alt dette, og regner med dette vil opphøre umiddelbart.

Med vennlig hilsen
Frekke Frikke

5 kommentarer:

elis lesebabbel sa...

Jeg er så hjertelig enig som det i det hele tatt er mulig å bli. Har vært inne på tanken å samle hele dritten og sende dem tilbake til avsender (Aftenposten) uten å frankere. I pakker som ikke er større enn at de kan puttes i en vanlig postkasse.

frikke sa...

hehe... ja, det må helt klart gjengjeldes dersom ikke annet funker. Jeg venter forøvrig fortsatt på svar fra Aftenposten. I mellomtiden er jeg glad jeg har papirgjenvinning her jeg bor.

elis lesebabbel sa...

Nei det er ikke du som er småfrekk men Aftenposten som er helfrekk! Har mange ganger tenkt på å samle hver bidige reklame fra den avisa gjennom en periode ( for eksempel et halvt år) og sende tilbake til dem. Men det blir vel med tanken som vanlig...

etaktuarliv sa...

Dette drev jeg med for omlag ti år siden. Etter utallige forsøk på å kontakte Aftenposten og andre som fylte opp dørmatta mi med reklame, ga jeg opp.

frikke sa...

Det har faktisk bedret seg her - men de (Aftenposten) får høre hver gang det evt. dukker opp noe som ikke skal være der.