mandag, mai 19

Frokost, film og venting


Hånden min over et respatexbord mens vi venter på pizza. Pizzaen spiser vi fordi vi venter på en film. Vi så "Den andre siden" i går. Jeg synes den var veldig bra, Erik syntes den til tider var litt langtekkelig. Det var egentlig det eneste nyttige vi gjorde i går. 17. maifeiringen ble for hard til noe annet.

Feiringen av nasjonaldagen gikk med brask og bram. Champagnefrokost med gode venner på dagen og så middag på kvelden med andre venner. Bunaden ble værende på hele tiden - fikk liksom aldri tid til å skifte. Under er bildet fra frokosten. Bente har mye av æren for den. Jeg fikk skryt av eggerøren min (ikke avbildet av en merkelig grunn) - og føler jeg herved kan si at jeg kan å lage eggerøre.


7 kommentarer:

Annikken sa...

Wow!! Den var fancy. Jeg er imponert!

kariamelie sa...

åååå! nam!!!! =)

frikke sa...

anniken: jeg er imponert selv. Tror ikke jeg kunne funnet på noe slikt selv. Det hadde i allefall ikke sett så innbydende ut.

frøken aberlour:
Det var skikkelig nam nam. Nå ble jeg sulten.

Annikken sa...

Det var så innbydende at jeg kanskje tror jeg kopierer bildet og har noe å hente inspirasjon fra til neste 17. mai:)

Om det er OK?

frikke sa...

annikken:
Du skal få kopiere bildet så mye du vil! Bare hyggelig! (nå blir nok de som lagde kreasjonen veldig glade :))

etaktuarliv sa...

Hvordan var filmen? "Gegen die Wand" er en av favorittfilmene mine, så jeg burde se "Auf der anderen Seite" snart.

frikke sa...

Jeg synes "Auf der anderen Seite" var veldig bra. Uforutsigbar, slik jeg liker det. Nå har ikke jeg sett "Gegen die Wand", men det er noe jeg har lyst til nå.