torsdag, mai 15

Hmfr

Nå hadde jeg tenkt å legge inn et av de kule bildene jeg tok da vi gikk i fjellheimen for et par uker siden. Jeg skulle legge ut bildene av ferske jervespor som fulgte noen like ferske villreinspor. Men så er bildene borte. På en eller annen måte har jeg klart å slette den mappen uten å vite om det. Et rotehode med andre ord. Ikke rakk jeg backup heller.

Sånne ting irriterer meg grenseløst - og litt ekstra nå siden jeg sitter og venter på at bunadsskjorta mi skal bli ferdig med et slags vanish-bad. Dette fordi jeg fant ut at denne ikke var vasket siden i fjor, og at rødvinsflekker ikke blir borte ved et årsskifte. Og jeg vet at også denne kvelden blir sen. I går ble den sen fordi vi hadde lønningspils og vi dro på impuls ut på seiltur fordi en kollega ville ut med båten sin.

Til 17. mai-frokosten har jeg fått oppgaven å lage eggerøre.
Jeg skal knuse egg - masse egg. Slikt er jo litt gøy.

6 kommentarer:

Salatbolla sa...

ja håper det blir fint vær på 17.mai, men i trondheim er det spådd regn... iiik! :P lykke til med eggerøra! å ses på Øya! det var såå digg der i fjor at jeg vil i år også! =) men blir nok bare 1dag.. det sier i allefall lommeboka mi..:P ukespasset er vel utsolgt for lenge siden uansett? =)

legger til til som link på siden min jeg!? OK?!

frikke sa...

Helt i orden!
Bare hyggelig :)

kariamelie sa...

som det husmoremnet jeg er (*kremt*) lurer jeg veldig på om bunadskjorta di ble hvit av vanish'en? =)

frikke sa...

Den ble faktisk kritthvit!
Har usedvanlige mange gode erfaringer med Vansih. Er dog litt bekymret over hva de har putta i den ;)

Anonym sa...

Aaaaaargh! Så utrolig irriterende! Det er minuset med den digitale verden. Et lite uheldig tastetrykk, så er de borte vekk. (Men hvis det var pc'n, så er jo "søppelkassa" et lurt sted å kikke..)

For så vidt irriterende med rødvinsflekker fra i fjor også. Men lønningspils og seilturer er svært lite irriterende...

frikke sa...

ulme:
God idè! Men de lå ikke i papirkurven - tror jeg muligens har slettet de direkte på kameraet. I have no idea.