tirsdag, januar 29

Hva skjedde med Stein?

Her om dagen drømte jeg om han som spilte Stein i Døden på Oslo S, du vet han som hang sammen med Filla. Jeg drømte at han hadde gjort en brakende karriere som skuespiller i Hollywood.

Litt forfjamset over å ha drømt om en fyr jeg knapt har sett eller tenkt på i livet mitt, fant jeg ut at jeg måtte jo sjekke ut denne personen nærmere. Google er mitt beste verktøy til slikt, så jeg søkte i vei. Og søkte....

Det var ikke mye jeg fant. Pepito Gutierrez, som skuespilleren heter, har kun vært med i èn film, og det er klassikeren nevnt ovenfor. Jeg prøver å finne ut mer om Pepito, men han står ikke en gang i telefonkatalogen (nå er det jo mange kjendiser som ikke gjør det, altså). Men ikke fant jeg noe bilde heller, så dere må nøye dere med heltene i stedet.

Jeg føler drømmen min var bare stor, stor ironi.
Stein, hvor er du når du forsvinner?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Porfirio Gutierrez er navnet til Pepito som er et barndoms kallenavn driver Egal Teater se kjemme side egalteater.no eller sinnamann.no

frikke sa...

Ahaaaa..! Tusen takk for info! :)

Anonym sa...

har du funnet ut noe mer om stein?