tirsdag, november 6

Clas før sengetid

Dagen har vært en helt vanlig dag. Jeg har vært på jobb og jeg har laget en ny rapport. Er fortsatt relativt lett til sinns etter å ha fått lønnsøkning, men gleden er kortvarig. Penger er ikke alt. Og jeg mener det. Dog gikk jeg til anskaffelse av dette eksterne kabinettet som jeg skal putte harddisken min i for å redde ut et par tusen bilder jeg har der. Problemet var å finne harddisken uten å måtte ødelegge laptopen. Fant den til slutt, men klarte å ødelegge skrutrekkeren min, slik at hele prosjektet stoppet ufivillig opp. Så der satt jeg med harddisken i den ene hånda, (ganske forundret over at så mye kan befinne seg inni noe så lite) samt det ødelagte drittverktøyet i den andre hånden. Jeg skal tilbake til Clas Ohlson i morgen.

Apropo Clas. Egentlig liker jeg ikke butikker som masseproduserer, dumper priser og skviser ut reale konkurrenter, men jeg tar meg selv i å gå rundt og like den. Tenker at så utrolig mye kjekt og nyttig det går an å kjøpe der. De har jo alt. Nesten som butikken i Andeby, "Har ikke vi det, finnes det ikke". Det skal også sies at min far, som forøvrig er ganske nøye på kvalitet, merker og pris, aldri har hatt en bedre klokke enn den han tilfeldigvis kjøpte hos Clas.
....ugh....nå merker jeg at jeg har blitt hjernevasket av Clas og at jeg er på vei til å bli en av hans disipler. Nei, nei.... Vik fra meg. Bort, bort! Bort, vekk, hjem, nå! I morgen skal jeg gå med skylapper.

Ingen kommentarer: