tirsdag, november 13

Kameramann

Noen ekstra observente personer har kanskje lagt merke til linken min over "Været på Stenfjellhytta". Det er ikke det at jeg er så fordømt intreressert i akkurat den turisthytta, men mer angående det været som er der. Linken er et webkamera som viser vær og snøforhold oppe på Hedmarksvidda - altså ikke så langt unna setra vår.

Men her om dagen da jeg skulle sjekke forholdene, fikk jeg kontorkaffen i vrangstrupen. En vinterkledd mann dekket nesten hele kamerabildet - og jeg fryktet sporenstreks at her var det noen som skulle på frekt vis sabotere min daglige "flukt" på fjellet.
Gleden var stor da webkameraet var oppe igjen etter noen dager. Jeg avfeier derfor all forsøk på sabotasje i fjellheimen. Er dog litt nysgjerrig på hvordan dette mennesket klarte å komme seg opp i den høyden. Småfrekt.

Ingen kommentarer: